Gaziantep Büyükşehir Belediyesinde Sunum Teknikleri eğitimi 3 Yanıt Gaziantep Büyükşehir Belediyesi çalışanları ile ‘Sunum Teknikleri’ eğitimini 24-03-2016 tarihinde gerçekleştirdik. Paylaşmak için: Facebook üzerinde paylaş (Yeni pencerede açılır) Facebook X'te paylaş (Yeni pencerede açılır) X LinkedIn'de paylaş (Yeni pencerede açılır) LinkedIn WhatsApp'ta paylaş (Yeni pencerede açılır) WhatsApp Yazdır (Yeni pencerede açılır) Yazdır Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı gönderin (Yeni pencerede açılır) E-posta Daha fazla Reddit'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Reddit Pinterest'te paylaş (Yeni pencerede açılır) Pinterest Telegram'da paylaş (Yeni pencerede açılır) Telegram Tumblr' da Paylaş (Yeni pencerede açılır) Tumblr İlgili
HAKAN ERCAN 24 Mart 2016, 23:20 Bugün cok guzel bir o kadar da güzel bilgiler aldım. Katılımcıları sıkmadan ne vurgulamak istediğini iyi anlatılan bir sunum izledim. Kendim bu eğitimden çok zevk aldım. Umarım hocamızı tekrar bir başka egitimde aramızda görürüz. Cevapla ↓
Zeki Yüksekbilgili Yazar25 Mart 2016, 10:27 Çok teşekkürler, sizlerle olmak gerçekten çok keyifliydi, bir sonraki eğitimde görüşmek üzere… Cevapla ↓
Hocamızın kıymetini bilenlere, Gazianteplilere ne mutlu….
Bugün cok guzel bir o kadar da güzel bilgiler aldım. Katılımcıları sıkmadan ne vurgulamak istediğini iyi anlatılan bir sunum izledim. Kendim bu eğitimden çok zevk aldım. Umarım hocamızı tekrar bir başka egitimde aramızda görürüz.
Çok teşekkürler, sizlerle olmak gerçekten çok keyifliydi, bir sonraki eğitimde görüşmek üzere…